Joehoe, jouw vakantie staat voor de deur; tijd voor een break! Die fijne tijd waarin je eindelijk even ontsnapt aan de dagelijkse sleur van e-mails, vergaderingen en deadlines. Maar voordat je je koffers pakt en je automatische piloot inschakelt, is er één cruciale taak die je niet mag vergeten: het instellen van je out of office bericht. Maar wie zegt dat dit saai moet zijn? Hier zijn enkele tips om een origineel, leuk en memorabel out of office bericht te schrijven dat je collega’s en klanten gegarandeerd doet glimlachen.
Categorie: Algemeen
Wat is affiliatemarketing en hoe werkt het
Affiliatemarketing is een manier om (relatief makkelijk!) online geld te verdienen. Het wordt steeds populairder onder zowel beginnende als ervaren ondernemers. Zelf ben ik hier al een tijdje mee aan het experimenteren en ik moet zeggen dat ik het steeds leuker (en interessanter) vind. Maar wat is affiliatemarketing nu eigenlijk? Hoe kun je geld verdienen met affiliatemarketing? En waarom is het zo interessant? In deze blog ga ik dieper in op deze vragen en deel ik handige tips om geld te verdienen met affiliatemarketing.
Waarom een zoekwoordenonderzoek noodzakelijk is
Vol trots heb je jouw website laten maken of misschien wel zelf in elkaar geknutseld. De teksten schrijf je ook wel even zelf, want hoe moeilijk kan het zijn, toch? Vervolgens gebeurt er eigenlijk niets… Geen aanvragen, extra opdrachten, niets. Als je in Google zoekt, komen jouw webpagina’s ergens op pagina 10 naar boven. Zonde! […]
Hoger scoren in Google met interne links
Hoger scoren in Google met interne links; kan dat? Interne links gebruiken is waarschijnlijk de meest onderschatte SEO-strategie die er is. Google vindt het namelijk heel belangrijk dat websites ‘sociaal’ zijn en een goede navigatie bevatten. Door interne links te gebruiken, help je jouw bezoekers om de juiste informatie te vinden. Daarnaast help je Google […]
SEO? Yoast mag het weten
Je hebt geploeterd, gezweet, getypt, gedeletet, getypt, … gedeletet. Dagen aan een stuk waren je ogen gericht op het scherm. Maar dan heb je ook wat: Je geweldige, nieuwe website. Klaar om te knallen! Google, show me the magic! De eerste weken wacht je geduldig af. Google heeft tijd nodig om je website tevoorschijn te […]
7 tips om goede blogs te schrijven
Als een blok zie je op tegen het schrijven van een nieuwe blog. Stiekem weet je wel dat het belangrijk is om regelmatig te bloggen voor je bedrijf. Toch zijn er veel redenen te bedenken om dit – vaak tijdrovende – klusje uit te stellen. Ik wil je laten zien dat het écht niet heel […]
Een goede salespage schrijven
Een salespage is niets meer dan een verkooppagina. Dé pagina waar bezoekers aangezet worden tot actie. Deze pagina heeft maar één doel en dat is een product of dienst verkopen. Daarom is het belangrijk om te zorgen dat er geen afleiding is. Een salespagina schrijven en opbouwen doe je niet zomaar. Lees verder om mijn […]
Jouw eigen verhaal is geen copywriting
Ik denk dat het september was… Mijn telefoon ging, zoals zo vaak, en ik kreeg een enthousiaste dame aan de lijn. Ze had mijn website bekeken, nadat ze mij via LinkedIn had gevonden. Enthousiast als ze was, vroeg ze mij ‘het hemd van het lijf’ en we hadden een leuk gesprek. Vervolgens maakte ik een offerte […]
Hoe maak je een monsterblog?
Het schrijven van een monsterblog lijkt wel een trend op het gebied van bloggen. Heel wat ondernemers vragen aan mij of ze óók een monsterblog moeten schrijven voor hun website. Ik leg altijd uit dat je het alleen moet doen als je ook écht iets van waarde te delen hebt. Want daar draait het met […]
Webteksten laten schrijven door een tekstschrijver
Kan iemand anders jouw boodschap net zo overbrengen als jij dat doet? Hoe werkt het precies als je webteksten wilt laten schrijven door een tekstschrijver? En, hoe lang duurt het voor die teksten klaar zijn? Dit zijn zomaar een paar vragen die ik als tekstschrijver heel vaak krijg. Veel ondernemers vinden het spannend om hun […]